VALENTÝNSKÁ TISKOVKA

Napsal(a) Napsáno 1. únor 2018 Kategorie Lifestyle

Ať už vy osobně svátek sv. Valentýna uznáváte nebo ne, rozhodně byste se mu neměli vyhýbat, pokud pracujete v marketingu. Ba naopak, měli byste ho maximálně využít ve svůj prospěch, avšak vždy s citem a tak, aby celková kampaň korespondovala s vaším obsahem a příběhem jako takovým.

Pokud právě na toto období plánujete vy anebo váš klient tiskovou konferenci, pak je to jedinečná příležitost, jak si usnadnit práci s výběrem tématu, celkovým laděním akce, cateringem, dekoracemi apod.

Jak? Protože sv. Valentýn sám o sobě v lidech probouzí potřebu udělat něco hezkého, naplánovat něco speciálního pro své blízké a tím pádem si jakoukoli akci, které se v tento den zúčastní mnohem více vychutná.

Valentýn v mnoha podobách

Toto téma se dá aplikovat v tolika podobách, že si v něm každý jistě najde to svoje, ať už uvádíte nový parfém, kuchyňského robota či novou generaci chytrých hodinek.

Zaprvé si budou novináři váš produkt snáze pamatovat, protože ho budou mít spojený s tímto dnem, lépe se jim o něm budou psát výstupy a jejich doporučení budou na čtenáře působit mnohem více upřímněji.

Vy na druhou stranu můžete aplikovat toto téma do dekorací, barevného ladění, cateringu, drinků, dárků pro vaše hosty atp., čímž sobě i klientovi usnadníte práci a přitom dosáhnete požadovaného efektu.

Podívejte se i na jiné eventy, které jsme v našich prostorech realizovaly, např. představení novinek společnosti Philips TVnatáčení projektu pro časopis Marie Claire, či charitativní bazar s Jiřím Kornem a Benem Christovao.

Pics: Pinterest

Martina

THE SENSES projekt, který mi svou vizí, atmosférou a ideou naprosto učaroval.
Pomohu vám připravit nezapomenutelný zážitek, ať už se u nás rozhodnete uspořádat firemní večírek, business meeting, navštívit naše Beauty Spa či absolvovat některý z našich workshopů.

Zaujal Vás tento článek?
Sdílejte ho a šiřte dál...