5 TRENDŮ MODERNÍHO EVENT MANAGEMENTU

Napsal(a) Napsáno 10. leden 2019 Kategorie Lifestyle

 

Rok 2018 byl rokem, kdy se z “prostého” eventu stal zážitek a tématem roku 2019 bude tranformace. Transformace těchto zážitků v nezapomenutelné.
Pojďte se společně s námi podívat na 5 trendů, které budou v tomto roce hýbat světem moderního event plánování.

V dnešní digitální době se stále více ukazuje důležitost “živých” konferencí, meetingů a eventů vůbec, které vytvářejí příležitost pro osobní setkávání. Právě díky tomu je role event managerů důležitější než kdy předtím, protože každý event vytváří příležitost pro obchodní kontakty, která je spojena s jedinečným zážitkem dané akce pro všechny zúčastněné.
 

1. Všestrannost s přidanou hodnotou


Od chytrých telefonů po moderní domy, lidé dnes kladou důraz především na užitečnost a účel. A to stejné platí i pro eventy! Od bohatého programu, přes trvající vztahy, po stimulující aktivity. Je potřeba vzít v úvahu, že i ty zdánlivě nepodstatné prvky, pokud jsou využity chytře, mohou přinést návštěvníkům dodatečný užitek. Rozhodně se tedy vyplatí dát si tu práci a podívat se na každičký detail celé akce tak, aby účastníci odcházeli nejen s pocitem, že se něco naučili a inspirovali se, ale zároveň si odnesli něco, co opravdu ocení.

2. Oslava různorodosti


Nekonvenční myšlení bude vždy žhavým tématem eventů, ale často jsou tím klíčovým aspektem přednášející z jednotlivých odvětví či společností, kteří mohou svým svěžím pohledem zažehnout to pravé kreativní myšlení.

V mnoha případech je to právě přednášející, který zpochybňuje populární názor či běžnou praxi, což je považováno za zcela zásadní pro rozvoj nápadů. Protože společnost vítá rozdílné názory a zájmy, ujistěte se, že účastníkům nabídnete takové přednášející, kteří u nich vyvolají potřebu podívat se na věci jinýma očima a s nadhledem.

3. Pozornost


Zabalit několik bloků přednášek, kterých by se návštěvníci měli účastnit, výstavní stánky, které by měli navštívit, sadu poznámek, které by si měli během akce dělat a ještě lidi, se kterými se potkat do několika dnů, může být skutečně velmi náročné vzhledem k tomu, že je naším cílem jejich absolutní pozornost. Odborníci se shodují na tom, že pauzy jsou zcela zásadní pro omlazení mysli a podporu kreativity. Poskytněte proto návštěvníkům prostor, aby se nadechli a znovu nastartovali prostřednictvím interaktivních workshopů, venkovních aktivit, uměleckých výstav či wellness programu.

4. Personifikace


“Jedna velikost padne všem” dnes rozhodně neplatí a čím dál tím důležitější je tak nabídnout rozšířené a personifikované prvky, které pomohou získat různorodější publikum. Je třeba si uvědomit, že přizpůsobení zážitku je více než jen užití jména v eventové komunikaci. Zvažte např. nabídnout zákazníkovi určitou dávku interakce již před samotným eventem, abyste tak zajistili, že mu poté nabídnete to, co opravdu chce a zároveň mu dáte pocit angažovanosti - zkrátka win-win. Další možností je pak např. vytvoření aplikace, která mu v reálném čase poskytne personalizované návrhy na aktivity na základě jeho předem nahraných údajů. Zároveň ho díky integrované GPS navede k nebližšímu občerstvení a dalším atrakcím mimo konferenční sál.

5. Ohleduplná udržitelnost

Ačkoliv důraz na životní prostředí dnes není nic nového, poslední z trendů udržitelnosti slibují posouvat hranice jak představivosti, tak vynalézavosti. Pokud jako eventový manažer prokážete povědomí o společenských tématech jako je znovuužití a recyklace, může vám to pomoci rozvinout smysluplnou strategii, která bude demonstrovat angažovanost vašeho eventu v ochraně životního prostředí (a odliší vás tak od těch ostatních). Účastníci si toho všimnou a ocení, že jsou určité prvky vyrobeny z recyklovaných materiálů, ať už jsou to jmenovky, tašky s materiály či obaly od jídla. Ostatní trendy z této oblasti zahrnují nabídku odpovídajícího občerstvení a darování zbytků centrům pro bezdomovce či domovům pro seniory.


Skutečnou hodnotu mají dnes pro účastníky nezapomenutelné eventy. Nabídka originálních a neočekávaných zážitků určuje ROI účasti jednotlivce. Pokud budete přemýšlet futuristicky a implementujete některé kulturní trendy, zanecháte dlouhotrvající dojem, jehož výsledkem bude vyšší návštěvnost a úspěšnost budoucích akcí.


Byl pro vás článek užitečný? Dejte nám vědět i jaká další témata by vás z oblasti eventů zajímala, rády se jim podíváme na zoubek!


Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 777 066 702

Martina

THE SENSES projekt, který mi svou vizí, atmosférou a ideou naprosto učaroval.
Pomohu vám připravit nezapomenutelný zážitek, ať už se u nás rozhodnete uspořádat firemní večírek, business meeting, navštívit naše Beauty Spa či absolvovat některý z našich workshopů.

Zaujal Vás tento článek?
Sdílejte ho a šiřte dál...