“VYSKOČTE” Z DAVU

Napsal(a) Napsáno 25. březen 2019 Kategorie Lifestyle


Tohle je jeden z těch vzácných případů, kdy je náš krásný jazyk na cizojazyčný výraz krátký, protože předpokládám, že kdybych se vás teď zeptala, o čem dnešní článek bude jen na základě jeho názvu, asi by se mnoho z vás do správné odpovědi netrefilo. A my bychom vám to rozhodně neměly za zlé.

V dnešní době jsou zkrátka některé výrazy z každodenní obchodní praxe běžně používané v jejich původním jazyce jako třeba právě slovo “POP UP” neboli vyskakovací. Tak co teď? Už asi víte, kam míříme, že?

Ať už jste slyšeli výraz dočasný maloobchod, bleskový prodej, pop-up store nebo pop-up shop, jedná se o jedno a to samé. Pop-up obchody přebírají vládu nad maloobchodním prodejem a přinášejí nový pohled na tradiční kamenné obchody. Ale co to vlastně obchod, který tzv. “vyskočí” je?

Poprvé se pop-up obchody objevily v 90’s letech ve velkých metropolitních městech jako Londýn, Los Angeles, Tokyo a New York City. Jedná se o dočasné maloobchodní prostory pro prodej jakéhokoliv zboží. Ano, pravděpodobně každý spotřebitelský produkt byl někdy prodáván prostřednictvím pop-up obchodu. Od umění, přes módu, elektroniku, až po jídlo.

Pop-upy zkrátka táhnou, protože vytvářejí něco dočasného, pomíjivého, co stejně tak, jak je kreativní, je také okouzlující a podmanivé. A najdete je ve všech velikostech a podobách.

Specifické znaky

Existuje několik základních charakteristik, podle kterých lze pop-up store ve většině případů identifikovat:

Délka trvání: zpravidla od 3 dnů až po 3 měsíce.

Umístění: lokality s vysokým objemem kolemjdoucích, jako jsou centra měst, rušné ulice a čtvrti, obchodní centra a jejich blízké okolí, dobře dostupná místa.

Ceny: mnohem nižší než v klasickém kamenném obchodě, často je také zboží placeno předem.

Účel: uvedení nového produktu, budování povědomí o značce, výprodej skladových zásob, představení spoluprací, tzv. “cool” faktor.

 

Výhody:

Spojení se zákazníky. Formát pop-up storu vám nabízí osobně poznat své zákazníky a budovat s nimi silnější vztahy.

Zvýšení prodejů. Přibližně 90 % všech nákupů se stále děje offline. Ideální příležitost právě pro tento maloobchodní model.

Budování povědomí. Spotřebitelé i média milují to vzrušení, které pop-up obchody přinášejí. Využijte toho!

Je to levnější. Pop-up store je o 80 % levnější než otevření tradičního obchodu.

Oslovení nových trhů. Velmi snadno se dostanete na nový trh a představíte nové produkty.

 

Kdo může s POP-UPem začít?

Na to existuje jednoduchá odpověď. Kdokoliv. Celosvětově známé značky jako např. Louis Vuitton, Dior, COS, FILA či Danone, stejně jako lokální designéři, umělci a módní návrháři, kteří se na pop-up scéně stávají stále populárnějšími. Velmi rozšířené a oblíbené jsou dnes také food trucky.

Díky současným nástrojům, jako jsou databáze prostor apod. dnes dokážete najít ideální místo pro váš pop-up několika kliknutími. A pokud nechcete ztrácet čas hledáním, můžete si rovnou pronajmout naše prostory THE SENSES, které nabízíme mimo jiné právě pro tento typ krátkodobých pronájmů.

Pro více informací nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na tel: 777 066 702 anebo e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Pics: Google

Galerie Obrázků

Martina

THE SENSES projekt, který mi svou vizí, atmosférou a ideou naprosto učaroval.
Pomohu vám připravit nezapomenutelný zážitek, ať už se u nás rozhodnete uspořádat firemní večírek, business meeting, navštívit naše Beauty Spa či absolvovat některý z našich workshopů.

Zaujal Vás tento článek?
Sdílejte ho a šiřte dál...